Sağlamlıq köşəsi

Sağlamlıq insanın təkcə xəstə olmaması ilə ölçülmür, həm də onun fiziki, psixoloji və sosial rifahının öz qaydasında olması ilə müəyyən 

olunur.

Sağlam olmaq üçün tövsiyələr:

*Hər pəhrizə aldanmayın. Həftədə 2-3 kiloqram arıqlamağı vəd edən pəhrizlərdən uzaq olun. Arıqlamaq istıyirsinizsə bunu həftə-həftə 

yox,uzun müddət üçün həyata keçirməyə çalışın.

*Fast-food yeməklərini birdəfəlik unudun. Ürək-damar xəstəliklərinin 3/1-ə səbəb olan hamburger, kartof qızartması və s kimi qidalardır.

*Bel ağrısına qarşı hərəkət edin. Araşdırmalar göstərir ki bel ağrısından əziyyət çəkənlər yatmaq əvəzinə normal fəaliyyətlərinə 

davam etməlidirlər.

*Yeməyinizə nəzarət edin. Balıq yemək infarkt ehtimalını azaldır.Bundan başqa,balıqda olan yağlar immun sistemini də möhkəmləndirir.

*Duzu azaldın. Həddindən artıq duz iflicə və ürək damar xəstəliklərinə səbəb olur.

*Stresə qarşı mübarizə aparın.

*Siqaretə yox. Siqareti atmaq artıq çox asandır.İndi bunun üçün saysız hesabsız vasitələr var.

*Yuxusuz qalmayın. Yuxu immun sisteminin daha yaxşı fəaliyyət göstərməsinə kömək edir.

Xəstəliyi vaxtında aşkar edin!

Profilaktika. Ildə bir dəfə poliklinikada tam dispanserizasiya keçməyi unutmayın!